Pancake

Jag äger på att va fv

Publicerad 2007-10-07 13:19:28 i Allmänt

Jag lär ju va den perfekta flickvännen. Bortsett från att jag har bakat å fixat mat å grejer till hans fest hela veckan och att jag stod i köket halva festen igår å dona, så har jag idag varit outstanding. Jag väckte Darling med hångel, sen gick jag upp och gick å handla cig till honom, cola, trocadero och frukost. Och medans han har sovit så har jag diskat all disk, städat, damsugit skurat golvet 3 gånger, plockat undan, fixat och haft mig. Nu kan man inte se att d va fest igår :-) Bara om man räknar vinglasen, då skulle man se att det saknades ett.
Tror det va Sus som hade sönder. Hon va på G kan man säga. Hahaha, hon e galen, say no more.
Det va en trevlig fest. Och inga större skandaler faktsikt. Folk hade trevligt, maten va god, tårtan va god, och ost och kexen gick åt.
Den avancerade hallonmoussetårtan gick åt skogen men plan B verkde va en hit så d va ok. Man får misslyckas i köet ibland, d e ok :-) Kan ju säga att det här med gelatinblad inte e min grej. Men fick höra iaf att några trodde tårtorna va köpta, och det är ju ett bra betyg?
Så här blev dom:


Nu ska jag fortsätta va den perfekta flickvännen och gå å pussa på Darling så han vaknar och sen ska jag bjuda han på frukost.

Senare idag blir det Pizza kan jag tala om. Helst en av varje med extra allt. Klart.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2007-10-07 18:59:42

tjusiga tårtor :D ser riktigt goda ut.

Postat av: anna

Publicerad 2007-10-07 22:36:05

mmm åg gudomligt gott ut - jag älskar ju tårta o läbgtar till min födelsedag!
mums vad blev det för pizzor?
kram!

Postat av: Annika Lind

Publicerad 2007-10-07 23:30:22

Vilken service!!! Din pojkvän ska då inte klaga!!

Postat av: Ullis

Publicerad 2007-10-08 01:24:36

Du har så rätt tårtorna såg köpta ut faktiskt, desvärre smakade jag inte på dem då tårtor inte är min favorit men goda var dem säkert :)
Trevligt att man fick kika förbi och hoppas kvällen var toppen sedan!

Postat av: Ullis

Publicerad 2007-10-08 02:21:49

man mår väl som man förtjänar kanske ;D

Postat av: loppan

Publicerad 2007-10-08 23:45:45

det finns gelantinpulver förresten, mycket lättare att använda...

Postat av: Tobias

Publicerad 2007-10-13 18:06:18

va gott de ser ut :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela