Pancake

Hej det är jag som är sminkpolisen

Publicerad 2007-10-01 15:10:32 i Allmänt

Shit bananas. Kan ju säga såhär, i går var det helt fel dag att va bakis på. Det va bara att glömma att man va sliten, och i stället kavla upp armarna och jobba så att svetten lackade. Det va en man kort och dessutom någon sorts final. Tjena hej. Gick väl inge vidare. Men men, inte mitt problem eg. Jag och övrig personal gjorde vårat bästa, mer kan vi inte göra. Så va d med det.

Var på ett viktigt möte idag. Verkar va måndagsrutin för mig det här med viktiga möten. Tror förra veckans möte kändes bättre. Vet inte, men damer i 50 års åldern som har massa eyeliner och grön ögonskugga känns sådär. Visst, I love eyeliner och grön ögonskugga, men när man e typ 50 bör man va lite försiktig med det, för det kan lätt bli fel. Ok om nån konsumdam kletar på sig, men när en advokat på stureplan har det så blir det fel. 
Men hon verkade duktig så det blir nog bra. Och så gillade hon mina naglar :-) (kanske för att dom matchade hennes ögonskugga)

Jag hade oxå Eyeliner på mig i lördags, men den va snyggt lagd, inte kladdig och inte för mycket.
image86



Nu ska jag åka och jobba en snabbis, sen ska jag hem och fixa alla böcker så det blir klart. Vet inte om man kan räkna med nån hjälp från Darling, han bara hostar snorar och sover. Så jag känner mig liiiite halvstressad med hur man ska hinna med allt. Men det löser sig väl. 

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2007-10-01 22:56:27

nu tänker jag skråla likt james blunt - you're beautiful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela