Pancake

Bajsnödig

Publicerad 2007-10-05 20:57:52 i Allmänt

Jag e störd.
Jag blir alltid så fachinerad över våra fiskar när dom bajsar. Ibland simmar dom omkring med låååååånga korvar. Och när dom e riktigt tjocka och långa så blir jag brukar jag ropa på Darling, Koooom och kolla på fiskarna, dom bajsar!!! Han är alltid måttligt imponerad, medans jag blir helt uppspelt.
Idag när jag kom hem så hade 3 av 4 fiskar långa korvar efter sig när dom simmade omkring, och jag blev helt till mig. Dom va så långa att dom nästan trassla in sig i dom. Om fisken är ca 8cm lång, så va korvarna upp till 15 cm typ. Och tjocka. Jag började fota frenetiskt med mobilen för att kunna visa Darling när han kommer hem från jobbet(som om han skulle bry sig). Det va helt omöjligt att få nån bra bild, så jag började FILMA ist! Efter att ha fångat en minut med tre bajsande fiskar så slog det mig vad jag höll på med. Jag är ju alltså helt skruvad!
HERRE GUD.
image94

Kommentarer

Postat av: frollen

Publicerad 2007-10-05 23:44:19

Aaaa ha ha ha ha ha *andas* hahahaha, du är rolig du.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela