Pancake

TVmiddag

Publicerad 2007-11-02 20:56:56 i Allmänt

Idag har jag haft huvudvärk och mått lite illa hela dan. Så jag har mest legat i soffan och kollat på tv. Har inte ens haft nån aptit, och det är inte helt vanligt.
 Hilma sexig har jag varit (eller är kan man ju säga, för jag har inte direkt bytt om eller duschat): Turkost nattlinne, svarta typ mjukisar, och en grå tröja över det och fluffiga raggsockor. Oduschad och osminkad.
Men nackdelen (eller det kanske är en fördel?) med att va sambo är att man ju faktiskt inte bara kan ligga och lata sig och inte göra nån nytta när man e hemma en hel dag. Så frammåt eftermiddagen så pallra jag mig upp ur dvalan och satte igång. Jag har dammsugit, städat, plockat, fixat, skurat golv och bytt sängkläder. Disken och badrummet sparde jag till Darling. Det kan han få roa sig med i morgon.
Men duscha tänker jag inte göra, där sätter jag ner foten. Jag bara orkar inte duscha. Idag e jag osnygg. Klart.

Darling jobbar kväll så det blev en middag framför TV´n. 
image124
Korv med potatissallad framför Idol
image125

Hej va kul liv man har när man e hemma och städar en fredagskväll hahaha. Men jag har ju sagt det förr, jag är ett pensio.

I morgon blir det lite jobb på le salong och sen ska vi bjuda hem J´Lo och Albino på middag. 
Dom va söta idag och förlovade sig :-) Mycket kul tycker jag.  Så i morgon åker finporslinet fram, här ska firas!
Eh, vad yrar jag om, vi har ju inte direkt nåt finporslin..? Men om vi hade haft det så hde det åkt fram!

Kommentarer

Postat av: lois

Publicerad 2007-11-02 21:20:56

blir det spagetti o köttfärsås kanske;)kramar

Postat av: emmmmmmmmmmmma

Publicerad 2007-11-02 23:02:14

mums ! jättegott =D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela