Pancake

SPA

Publicerad 2007-11-20 09:44:50 i Allmänt

Igår var det spa som gällde.
Jag och Fidoli hade en heldag på Sturebadet Haga. Vi kom dit vid halv två och böt om till bikini och svepte in oss i en morgonrock. Sen gick vi ut till poolen där dom spelade soft musik ocg slog oss ner i ett par sköna stolar.
image153
Vi beställde in en varsin hälsotallrik bestående av bla kalkon och fetaost, den var riktigt god! Drack sen lite kaffe och softa. När det va dax för Fidolis behandling så passa jag på att simma och basta. Gu va skönt det är att basta! (Tur att jag och Darling bestämt att vi ska ha bastu i vårat framtida radhus!) Sen var det min tur att få behandling.

Fuktighetskur  50 min

Bodyscrub med kamomill. Lugnande och fuktighetsbevarande aloegel-inpackning med lavendel. Ingår även nack-, hårbotten- och fotmassage.
Det var så ljuvligt skönt! Det var nog mitt bästa SPAbesök ever tror jag när jag tänker efter...
Sen tog vi en liten promenad hem och där var Darling och förberde middag till oss. Mycket trevligt.

Idag är det badminton som gäller.





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela