Pancake

Mätt och belåten

Publicerad 2007-11-09 21:11:06 i Recept

Oj, då va d helt plötsligt fredag igen! Har haft en helt ok dag på jobbet, och nu sitter jag här och softar framför idol. Darling jobbar som vanligt :-( 

Här kommer veckans middagstips:
image135
Kassler med broccoli och ris
kassler
lätt creme fraiche
broccoli 
ris
groddar

Strimla kasslern och stek den. Värm creme fraisen och krydda med italiensk salladskrydda salt och vitpeppar (eller valfria örtkryddor) Koka broccolin. Blanda i kasslern och broccolin i creme fraichen, tillsätt groddarna. Servera med ris.

Alltså det är sååååå gott! Jag sitter här och är helt nöjd och lycklig efter middagen! Synd bara att jag inte har en bra kamera och att jag e så kass på att fota. Den här bilden gör nog inte riktigt maten rättvisa. Önskar att jag va lika bra på att fota som Anna

Nu ska jag glo på Idol och färga håret. Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela