Pancake

Lila fluff

Publicerad 2007-11-01 01:23:24 i Allmänt

Dagens shopping:
image121
Dax för årets första halsduk! Grejen e den att jag inte kan sticka så avancerade saker, så det får bli halsdukar helt enkelt. Förra året blev det halsdukar som blev årets julklapp. Men det sura är ju att det inte är speciellt billigt att köpa garn. Det är ju typ 3 ggr så dyrt att stticka en halsduk som det är att köpa en. Det suger ju, för det är faktsikt rätt så kul att sticka.
Och det är faktiskt inne nu med handarbete :-)

Annars har min dag varit bra. Flexade lite och började kl 14. Åt en god kalkonrulle till lunch från favvofiket, det var som vanligt jättegott. Hade två trevliga stammisar, dom blev nöjda och fina. Så man kan väl säga att det va en väldigt trevlig dag på jobbet. I morgon ska jag börja kl 13, och då ska jag få en ansiktsbehandling av vår praktikant. Himla nice.




Kommentarer

Postat av: loppan

Publicerad 2007-11-01 11:20:11

övning ger färdighet :) puss!
jag är jättenöjd med min halsduk iallafall.

Postat av: Trollet

Publicerad 2007-11-04 19:21:59

Hmmm, var det inte typ FÖRRA året det var inne med handarbete...? ;)
puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela