Pancake

Jag e inte On direkt

Publicerad 2007-11-28 21:25:51 i Allmänt

Den här dagen har varit helt off. Jag har varit helt off.
Kan ha att göra med att jag drömde en mardröm i natt. Vakna helt deppig. Drömde bla att Darling ljugit för mig och varit otrogen med en bingoplayer (av alla människor). Jag blev så himla ledsen och den känslan har jag inte blivit av med än.
Hatar den här känslan att bli förd bakom ryggen, och att den personen man älskar mest ljuger för en. Det är det värsta som finns. Det behöver ju inte va just otrohet det handlar om.

Hadde det här varit en sk Modeblogg med massa dagens Outfits, så hade den idag sett ut såhär:
Dagens Outfit:
image165
Svart Nattlinne
Svart stickad noppig luvtröja
Sexigt röda typ mysbrallor
Vita adidasjympadojor (inte att rekomendera i snö, höll på att halka 100 ggr)

Och nej, jag går inte direkt ut såhär, mer än att jag va till affären ikväll. Det är min liggahemmaisoffanochvaoff outfit.

Puss å hej

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2007-11-29 09:32:33

mysigt :P

Postat av: caroline

Publicerad 2007-11-29 12:10:25

tack så mycket . Only har jätte mycket fina svarta byxor :)

Postat av: alexandra

Publicerad 2007-11-29 13:22:22

haha tycker du det :P

Postat av: anna

Publicerad 2007-11-29 23:21:34

mardrömmar är verkligen betungande *kram*

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela