Pancake

Insider

Publicerad 2007-11-01 23:50:12 i Allmänt

Kollade på Insider ikväll. Hahaha det är ju så kul. Älskar när dom överraskar folk med en kamera i ansiktet och ställer dom mot vägen. Så jäkla kul!
Kvällens program:
Svenska porrföretag tjänar pengar på att hänga ut ungdomars privata sexbilder och sexfilmer på olika hemsidor. Insider letar upp de ansvariga för företagen och ställer dem till svars för att de förstör unga människors liv. Samtidigt avslöjas personer på företag och myndigheter som konsumerat bilderna genom sina tjänstetelefoner.

Men måste säga en sak om dagens ungdom (jag veeet, visst låter jag gammal haha): Hallå, snälla, tänk lite va? Håll inte på att porra runt och filma och fota massa porrbilder ni inte har koll på. Tänk.

Fick en ansiktsbehandling idag av vår praktikant. Hon sa att mina rynkor va obefintliga. Sorry om jag tjatar om det, men jag älskar att höra att jag inte har rynkor, jag får inte nooooooog :-)

Snart e d helg, hm... undra vad man ska hitta på då.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2007-11-02 10:14:53

Jag såg det med ;) Visst alla har varit fjortis och dum men de som äger ställerna inte ens kan förklara sig utan bara stänger dörren för hela svenska folket. Blir det bättre då? haha näe. Jag skrattade fasen åt dem att de inte kan stå för det dem gör. Jag hade blivit skit arg om någon slängde dörren framför näsan på mig. Trevlig helg på dig :)

Postat av: N R 1 2 6

Publicerad 2007-11-02 14:44:33

det låter som ett intressant avsnitt. hemskt men intressant!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela