Pancake

Hej det här är en matblogg

Publicerad 2007-11-25 23:23:59 i Allmänt

Innan jag släpper det här med hur B Predikanten var, så måste jag bara säga igen, Vad är det frågan om? Hur dåligt filmat kan det va? Såg ju då den sist delen i fredags, och blev lika förvånad över hur ILLA det var.
Jag vill ju såklart maila den ljusansvarige och fråga: Hur tänkte du egentligen? Vad var vitsen med att ha världens sämsta ljussättning? 
Ja ja, nu släpper jag det. 

Mat var det ja.
Här är min mathelg:
Lördag blev det en romantisk och mysig middag med Darling. Jag skulle helst villja äta middag med han varje dag, men man jobbar ju som man gör dårå. Suck.
Lövbiff med potatismos och stekt lök och stekta champingioner. Asgott. det är en av mina favvomaträtter! Tricket är att ha massa svartpeppar i moset.
image156
Eftersom att det var lördag så blev det lite lördagsgodis:-)
image157
Söndag blev det Pizzalunch. Eftersom man bantar i veckorna så e det ju helt ok att äta pizza när det e helg. Men bantartricket är att äta en halv pizza med massa sallad.
image158
Kan tipsa om att äta en pizza med drag i, som typ Azteka och ha avokado till. Supergott! Det ska bli mitt nya, halv pizza med salld.
Söndagsmiddagen blev utbytt till Ost och Kex. Asgott. Borde man äta varje söndag!
image159

Nu e jag mätt å belåten å ska mysa i soffan med Darling.
Herrå

Kommentarer

Postat av: loppan

Publicerad 2007-11-27 18:15:15

matbloggar rockar!

Postat av: Sawen

Publicerad 2007-12-11 00:26:37

Åh så sugen jag är på godis nu.
Geisha. Mums.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela