Pancake

Grannen har fest och jag äter rester

Publicerad 2007-11-17 21:37:27 i Allmänt

Då var det lördag. Å ingen bio blev det ju som sagt. Nä, hem å dammsuga och äta rester. Fast iofs, rester på Tacos e ju inte så dumt. Man fixar till lite, så vipps har man en god pastarätt , med en tuch av tacos.
image145

Idag har jag jobbat lite på salongen, det va himla trevligt. Blev bla fransk manikyr med lite bling:
image146

Nu sitter jag här i soffan å kollar på nån film med Jake Gyllenhaal. Alltså han e så söt så man dör. Mitt hjärta verkligen smälter. Han e mitt nya favvo.
Eftersom att det blev en massa gott igår sä är paprika kvällens TVsnacks
image147

Kommentarer

Postat av: Daphne Doggy

Publicerad 2007-11-17 22:01:56

:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela