Pancake

Ge mig kaffe

Publicerad 2007-11-07 10:25:19 i Allmänt

Man kan inte va såhär trött! Igår gick jag omkring som en Zoombie hela dagen. Och det verkar inte bli bättre idag! Och träningsvärken e kvar. Blä. Känns inte som en bra dag.
 Kanske måste göra nåt kul på jobbet idag... Hm... Igår fick jag fransarna och brynen färgade, så frågan e vad man ska hitta på idag? Massage skulle ju inte va så dumt! Ska nog se om det går att ordna.

Alltså jag e verkligen handi utan mus, igår fick jag avbrya Betapet med Lo bara för att jag helt enkelt inte kunde flytta bokstäverna. Det är ju inte klokt.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2007-11-08 23:50:40

panki - det var tamejsjuttsingen det finaste jag hört sedan jag konfirmerade mig!

;)
kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela