Pancake

Diamanter är en flickas bästa vän...

Publicerad 2007-11-20 20:12:25 i Naglar

Va lite crazy i helgen och målade naglarna. Det händer inte så ofta nuförtiden, det blir ju bara förstört på jobbet när man håller på med vätskor å sånt. Sen finns det ju så mycket kul man kan göra med gelén, ha glitter å bygga in dekorationer å sånt. Men som sagt, nu e dom gröna. Å idag satte jag på lite diamanter oxå :-) Mer bling åt folket!
Det här med att ha lackade naglar, det är verkligen min grej. Det känns som jag.
image154


Efter jobbet idag blev det Badminton med Buggis och G. Det va himla kul.
Buggis å G: Tack för en god match. Vi får boka in en ny tid, så ska jag och Darling spela brallorna av er ;-)

Nu blir det ett bad och nya Amelia. Puss å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela