Pancake

Blir saker sämre?

Publicerad 2007-11-05 23:28:59 i Allmänt

Undrar hur det kommer sig att man tröttnar på vissa saker? Serier tex. Förut bara älskade jag Kalle & Hobbe. Eller Sigges Lagun, jag och Leia pratade tom om att tatuera in nåt från sigges. Robotman va ju oxå skitbra. Och för att inte tala om Get Fuzzy. Men nu när jag läser dom e d bara, jaha? Inte alls lika kul.
Hur kan man bara tröttna? Eller är det serierna som har förändrats?
Samma med TV. Jag har verkligen älskat CSI. Men nu känns det inte alls lika bra. Why? Ikväll va det säsongsavslut på CSI, och jag såg halva, sen lessna jag och gick och la mig i badet ist.
Hur är det möjligt?
Musik tröttnar man inte på iaf tack och lov. Poppa Pearl Jam till badet. Shit va bra dom e!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela