Pancake

S E M E S T E R

Publicerad 2007-07-29 11:27:36 i Allmänt

Wohooo, nu har jag en hel veckas semester!!! Shit va skönt det känns!
Första löpsedeln jag såg var den här:
image20
det känns ju lovande!
Jobbade på som bara den sista dagen igår, blev halvstressigt faktsikt, hade typ 1 minut mellan varje kund. Sen kom Darling och hämtade mig och vi gick till Primo ciao ciao och åt en ljuvligt god middag. Mycket mysigt.
Vi åkte sen hem och hämtade öl och vin och tog en taxi till Duvbo där N hade lite party. Perfekt att börja semestern med fest!
image21
Jag vet inte varför jag tror att jag kan dricka först vin och öl till maten och sen tömma en flaska rött? Blev rätt så berusad kan man säga. För att va riktigt ärlig så minns jag inte hemfärden. Tack å hej typ. Vet att jag mådde illa och sen vet jag inte riktigt... Känns som jag kräktes?
Det här va iaf den sista bilden jag tog
image22
En cool radio som hängde i N´s badrum.

Vaknade iaf med sminket på och trosorna i handväskan?
Moget. Hahaha. Men det skiter jag i, jag har ju semester, jag kan bjuda på det.

*****************************************************************************

Okej, nu har jag forskat lite i det här om hur det egentligen gick till igår. Tydligen gick jag igång på det vita vinet när mitt röda va slut. inte så smart. vi tog taxi hem och han fick släppa av mig tidigare för att jag mådde illa. Bakom videobutiken så tog jag av mig trosorna för att jag mådde så illa och tyckte dom satt åt typ.
härligt.

Kommentarer

Postat av: loppan

Publicerad 2007-07-29 13:09:19

haha, men du kan ju iallafall vara glad över att bilden du tog var på något och inte en klassisk fyllebild på nåt halvt suddigt skit...
vad har K för tryck på sin tröja, ser ut som banarne ju...?

Postat av: Fia

Publicerad 2007-07-29 20:26:16

Min tanke när ni gick iväg till taxin var typ "imorgon kommer hon inte minnas hur hon kom hem..." :) Men det gör inget, du var knappast ensam om att vara sådär packad! Lite kul att komma dit nykter när alla var så fulla och "studera" liksom :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela