Pancake

Härlig helg!

Publicerad 2007-07-16 10:50:50 i Allmänt

Lördag:
Stååååålamnde sol! Namnkalas i Akalla. Mycket trevligt, massa sol, trevliga människor och så klart världens sötaste Albin. Jag och Darling hade ju såklart missat att ha med oss pickninkmat, eller så kan man kalla det taktik eftersom att nu fick vi äta av Frasses goda sallad och svärmors goda wraps.
Vi spela brännboll (mitt lag vann, jag äger på b-boll) och kubb (e inte lika bra på kubb, mitt lag förlorade).
Solen gassa på ordentligt, och jag skäms över att skriva det här, men jag va lite dåligt förberedd och hade inte smörjt in mig med solcreme, Skyller på att jag inte sett solen på hela sommaren, så jag trode väl inte den fanns eller nåt. Fick iaf lite creme av J MEN glömde bort att smörja in bröstet.
Matchar iofs min rosa bh rätt så bra:

Senare efter alla utomhusaktiviteter  så begav  vi oss till en närliggande restaurang där vi åt pizza och tog en öl. Inte alls så dumt. Sen frammåt kvällskvisten var det bara jag Darling och svärmor kvar, då blev det kaffe och TVspel hemma hos J´Lo. Helt otippat så vann jag!!! Alltså vi har spelat Super Mario Party måååånga gånger, och jag är alltid sämst på det, seriöst, jag förlorar jämt! Men nu vann jag!!! Blev skitglad! Och villken utklassning det var!
image13

Söndag:
Jobbade några timmar, det va kul. Söndagar på exrajobbet e softa. Sen blev jag hämtad av Darling och svärmor och vi gick och åt på Boulevard. Sen blev det en fika på 7-11.
Sen prövade vi lyckan på Bingon, men vann noll, Men men, d va ju trevligt iaf.
Kvällen avslutades hemma hos oss då vi drack the och diskuterade värdsliga saker så som varför Viktoria och Daniel inte gifter sig, Fick tom Darling att ha en åsikt om det. Sen prata vi om vaxning, Darling hade säkert jättekul, hahaha,

Det var helgen det, dagens plan är:
Tvätta, klippa mig, ha möte, leka på grönan.
Skulle villja hinna spå mig idag oxå. Ska nog ringa Isis kammare och se om det finns nån möjlighet, Måste ha lite andlig vägledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela