Pancake

Gröna brallan

Publicerad 2007-07-17 11:53:41 i Allmänt

Blev lite halvspontant besök på Grönan igår. Mycket trevligt!
Jetline: Den va förut min favvo, men blev besviken nu, den va mest jobbig tycker jag. Man bara åkte hit å dit å den va ryckig.
Vilda Musen: Riktigt kul! Första gången jag åkte den. Jobbigt lång kö bara.
Flygande mattan: Jobbig och ryckig. Blev yr.
Bäckfisken: Hur kul som helst!
Kvasten: Skitkul, men aldeles för kort. Lite läskigt att jag satt barfota :-)
kärlekstunneln: Den va nog kvällens favvo, den va jättemysig ju! Fast den borde heta sagotunneln. Den va fatastisk faktsikt.
Lustiga huset: Va yr innan och blev värre efter kan man säga.
Skrattkammaren: Darling såg galen ut
Fritt fall: Shit bananas! fy fan va läskig. Fick dödsångest kan man säga. Blev helt skakis efteråt.

Idag ska jag spå mig iaf! Ska bli spännande...

Kommentarer

Postat av: loppan

Publicerad 2007-07-21 12:42:46

var det inte i jetline katta erbjöd vissa tjänster?? eller visade pattarna eller hur det nu var... eller nej, det var ju leia... kanske... fan vilket kasst minne man ska ha då, haha...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela