Pancake

csi

Publicerad 2007-07-21 00:20:29 i Allmänt

Har varit på turné i E-köping med darling. Mycket trevligt. Massa sol och kubb och lite frisbee. Jag äger på Kubb kan jag konstatera så här i efterhand.

Blev oxå ett besök i uppsala där svärmor jobbar. Blev guidade på hennes jobb. Hon jobbar på ett stort sjukhus på labbtjossan där dom hanterar alla prover som tas. Mycket intressant, hennes arbetsplats va rena CSI, massa spännande apparater och labbgrejer. Och inte för att jag vet hur det kom sig, eller varför, men iaf så stack hon mig i fingret. Skulle demonstrera hur bra dom nya nålgrejerna var. Jag som hatar att ta blodprov, men vad gör man inte... Men jag fick iaf ett bamseplåster på  det stuckna fingret :-) så jag var nöjd efteråt.

På tal om CSI så såg jag jag just CSI. Jag är lite kär i Catherine Willows 
image14

Andra TV tjejer jag är kär i:

Olivia Blake-Richards i Sunset Beach
image16


Joy i My name is Earl
image17

Men mest av allt e jag ju kär i Darling. Väldigt mycket. Han e på galej så jag ska spendera natten aldeles själv. Kan inte ens minnas då jag sov själv senast? Blir nog soffan, sängen e stor å tom.  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela