Pancake

Vad hände med min dag?

Publicerad 2007-12-20 22:42:22 i Allmänt

Oj villken dag... Phu. E helt slut.

Klippning. Fick tid i morse hos en favvofrisörska som jag inte varit hos på ett tag. E Mycket nöjd. (Ni som känner mig vet att jag e lite kinkig och kan bli rätt så sur och arg när jag går till frissan)
 Gillar att hon kan mitt hår, och att hon har sån stenkoll. Fast hon e min bästa så har jag inte varit där sen jag fyllde 30, å d e 1 ½ år sen, och hon kommer ihåg allt jag har gjort hos henne typ, värsta kollen.  Nu ska jag aldrig mer gå till nån annan!!!
Massage. eftersom att frissan va så tidigt i morse så passa jag på att gå till jobbet tidigare så Ro kunde massera mig. Hade rätt ont å va riktigt stel i ryggen. Det va jätteskönt!
Massa kunder, både knasiga och trevliga. Va riktigt körigt, massa som kom in å köpte presentkort och telefonen ringde i ett. stress stress.
Hann inte äta. Frukost- 2 smörgåsar, Lunch- lussebule, Mellis- Lussebulle och Middag- pepparkakor.

Jag e helt slut nu, ska slänga mig i sängen å sova.
Puss å hej.

Dagens fråga- När ska jag få äta lagad mat till middag, eller till lunch? Har inte gjort det på hela veckan.  Lär ju inte göra det i helgen heller, darling jobbar, så det blir väl skinksmörgås kan jag tänka mig. Suck. Trist att laga middag själv ju. Efter jul blir det banten igen, ordning och reda.




Att göra innan jul:
Klä granen och  pynta
Göra skinka
Baka lussebullar
Göra julgodis
Köpa julklappar
Klippa mig
Färga håret

Ska nog hoppa att göra julgodis, så jag har bara färgningen kvar. 

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2007-12-20 23:10:58

jobbar inte du i helgen? vi kan leka o laga riktig mat tillsammans nån dag?
härligt med massage jag vill oxå:) hahaha!

Postat av: louise

Publicerad 2007-12-21 11:22:08

hahah jo det gjorde han:) men jag höll på o slå in julklappar igår så allt va framme så han passade väl på:) bara o säga till om du vill äta middag nån dag kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela