Pancake

Klubbad säl

Publicerad 2007-12-22 18:11:04 i Allmänt

Gårdagen va helt ok, fick två godjulkramar av mina nagelkunder och den sista kunden skulle ha handlat med sig lussebullar till oss, men hon hann inte, så jag fick 25:- i dricks ist. Och sen kom darling hem med ett paket från en gäst på andra jobbet. Två flaskor vin och en bok. Folk kan va så gulliga. Man blir helt varm i hjärtat.

Har kännt mig hängig och haft huvudvärk nu i ett par dagar, och i morse när jag skulle till jobbet sa det bara stop. Hade sån huvudvärk och ont i hela kroppen typ. Va tvungen att ringa och sjukanmäla mig :-(  kunde inte röra mig utan att gå sönder typ. Jag somna om, och vaknade halv fem!!! Alltså jag har sovit i 17½ timme! Känner mig iaf lite bättre nu... Huvudet har gått från migrän till vanlig huvudvärk. Alltid nåt.
Har nog varit en lite stressig vecka med lite sömn, dålig mat, massa stress och på toppen av det lite pengarstress och en släng av depp. Sen blir det ju inte bättre av att det va min mammas födelsedag i går och på lucia var det 14 år sen min pappa gick bort. Det blir att man omedvetet tänker på massa saker och blir deppad och stressig.

Nu e alla klappar klara och ligger under granen
image182


Nu ska jag ta det lite lugnt å vila upp mig så jag kan jobba i morgon, puss å hej!

Kommentarer

Postat av: ullis

Publicerad 2007-12-22 22:37:48

Du maste ju vara kry till jul!:)

Postat av: Emma

Publicerad 2007-12-23 20:15:19

Fin gran :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela