Pancake

Kan Jang tack

Publicerad 2007-12-23 23:59:33 i Allmänt

Dan före dopparbrallan.

Mår verkligen skit. Men har laddat med en stor KanJang image183
Jag vägrar va sjuk i morgon!

Annars har dagen bestått av jobb, lite julshopping i centrum och slutligen en trevlig middag hos Sus. Mycket trevligt. God mat och trevliga människor. Synd bara att jag va så off. Vin va det inte tal om för min del heller, tänker satsa stenhårt på att må bra i morgon.

Kvällens dilemma. Disken. Jag e helt död och känner verkligen inte för att ställa mig och diska, och Darling sitter och spelar TVspel och vill skjuta upp disken tills i morgon. Men jag känner att  jag vill vakna upp och ha julmys utan att ställa mig och diska det första jag gör. För jag lär ju gå upp tidigast, så jag åker ju på det.


Att göra innan jul:
Klä granen och  pynta
Göra skinka
Baka lussebullar
Göra julgodis
Köpa julklappar
Klippa mig
Färga håret

Klart!

Kommentarer

Postat av: gunilla

Publicerad 2007-12-24 08:27:47

God Jul och Gott Nytt år Annika och Roger!
Fortsätt att skriva, de är alltid trevligt att läsa din blogg!
Må gott

// G

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela