Pancake

Jaha, e det jul snart?

Publicerad 2007-12-14 00:33:56 i Allmänt

Känner mig lite halvstressad så här i juletider..

Att göra innan jul:
Klä granen och  pynta
Göra skinka
Baka lussebullar
Göra julgodis
Köpa julklappar
Klippa mig
Färga håret

Så ska man gå ut och äta med jobbet, bjuda J´lo på adventsmiddag, ha en vinkväll med Leia och hinna med en skinksmörgåslunch med svärfar. Och så ska man jobba varje dag. Ja ni fattar att man e yr av julstress va?
 Förra året vid denhär tiden så va jag klar med allt typ. I år har jag noll framförhållning. Har kommit på att grejen e ju att man ska fira jul hemma vartannat år. Då hinner man längta och se fram mot julen.
 Nu i år va d typ, jaha, kom den nu, men den va ju nyss? Känner mig lixom inge sugen på jul i år...
Men visst, klart jag kommer tycka det e mysigt med jul när den väl är igång så att säga...

Så i kväll efter jobbet så tog jag ett låååångt och avslappnande bad för att sammla lite energi. Köpte en härligt rosa hårimpackning idag som jag invigde. Så härligt fluffigt rooooosa:image173

Sånt här kan man se runt badkarskanten hemma hos oss:

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2007-12-15 15:31:53

har du kommit på några nyårslöften ännu?

Postat av: Sara

Publicerad 2007-12-16 14:41:49

ojoj mkt att göra jul om 8 dagar ju ^^

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela