Pancake

Idag e det sista dagen jag ska va bitter, ok?

Publicerad 2007-12-09 22:21:18 i Allmänt

Den här helgen har varit jobb och julmat.
 Jobbade i Le Café. Va noll sugen på att jobba i går, jag fick verkligen tvinga mig upp ur soffan och bege mig ut i regnet. Jag va trött å less på allt typ. Väl på jobbet hände det inte mycket faktsikt. Blev dessutom en kort dag då det nalkades julfest på kvällen. Fest å fest va väl till å ta i, det va lite halvljummen julmat i en källare typ. Inge vidare stämmning heller direkt... Ok, jag drack julmust, hade jag gått loss på vin å nubbe kanske jag hade vart mer på G? Men men, annat va det förr i tiden på julfesterna :-) Minns en jobbfest då jag påväg ut ur lokalen mötte städarna som just gått på morgonpasset. Jag va nog inte så snygg då kan man säga. Nu skulle man ju dö om man festa till 8 på morgonen.

Jag e rätt så trött på det där stället faktsikt. Det tär ju på ens förhållande när ens Darling har sånt cpschema som dom har där. seriöst så e det skitjobbigt. Han jobbar långa och jobbiga tider, när han kommer hem från jobbet så sätter han sig i soffan e som en zombie. När han e ledig så sover han och e som en zombie. Å det sura e att man kan ju inte gnälla på han för att han e tråkig, för man fattar ju varför. Suck. Jag lider verkligen med dom som har barn och jobbar där, fy fan. undra hur länge man kommer att stå ut?

Jaha, då har jag gnällt av mig lite då. Suck. Jag har verkligen insett att jag är ett gnällo. Blä. Ska sluta med det, från å med nu, för man vill ju inte gå å va sur å bitter, för hur sexigt e d? Nä fy fan. No more gnäll.

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2007-12-09 22:43:19

man har juh en blogg så man kan skriva av sig allt sånt där så man inte blir gnällo. usch för schemat!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela