Pancake

Helvetet t&r

Publicerad 2007-12-27 16:11:46 i Allmänt

Shit villken jul...

Veckan innan va jag krasslig. Mådde inge vidare alls...
Julafton startade jag med treo kan jang och hounungs the. Hemma hos J´lo var det full fart. Massa god mat, kalle anka och spel. Sen kom tomten med massa klappar :-) Va inte helt pigg dock, men en liten tupplur i värdparets säng gjorde susen.
Juldagens eftermiddag började helvetet. Fy fan va dåligt jag har mått! Fick en släng av vinterkräksjukan. Tack å hej kan man säga. Ett och halvt dygn av kräk och tårar. Har aldrig mått så dåligt tror jag! vem e ens intresserad av att kräkas 10 ggr lixom. Å på det ska man må dåligt i mellan alla turer till toan, ha feberfrossa och va klubbad.
Idag mår jag bra typ, har fått i mig lite blåbärssoppa och duschat. Men man e inte helt pigg. Har sanerat hemma och tvättat sängkläder, bort med alla baskilusker!
10 st av dom jag firade jul med blev sjuka. Kul jul, haha.

Annars har jag fått oförskämt mycket julklappar! Tack tack alla!
image186
Ser ni vem tomten e lik?

Kommentarer

Postat av: Trollet

Publicerad 2007-12-27 17:09:16

Men gud, stackare! :(
Inte direkt så man vill spendera sin jul ju...
Skönt att det är lite bättre nu iaf!
Puss!

Ps. Är det möjligtvis tomten Roger? :)

Postat av: ullis

Publicerad 2007-12-27 18:57:14

Been there done that - Jävla basilusker alltså.
Hmmm ja vem är tomten lik ;D Tack för en trevlig kväll!

Postat av: Emma

Publicerad 2008-01-03 17:13:51

Varför har du gjort en massa prickar på bilden!? :-P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela