Pancake

Fredag???

Publicerad 2007-12-28 20:28:59 i Allmänt

Alltså jag e helt lost. Fatta inte att d va fredag idag? Jag satt nyss helt förvånad i soffan å ba, vaddå, e d Criminal Minds ikväll, why??
Jag e inte helt pigg efter den här kräkhistorien faktiskt. Hade det inte vart för att d e nyår snart och att mina kunder såklart räknar med att ha fina naglar tills dess så hade jag vart hemma idag oxå.
Men men, har nyss ätit lagad mat för första gången sen julafton nu, och nu ska jag bara ligga i soffan och slöa, eh, mena vila, så jag ska nog bli pigg tills morgondagens arbetspass :-)

Det som nästan stört mig mest med den här kräkhistorien förutom att jag va nära döden typ så är det;

*Jag missade en 100% dag på jobbet, hej då pengarna lixom :-(
*Jag fick avsmak för julen, och vet faktiskt inte om jag kommer att kunna äta julkskinka eller julvört igen, Det suger, för det är bland det bästa som finns ju, Jag mår illa bara jag tänker på det!




Kommentarer

Postat av: ullis

Publicerad 2007-12-28 20:36:35

Stackars alla oss -.-
Jag har vart sjuk i omgångar ända sen julafton (dags att springa och kräkas igen snart verkar det som min mage tycker) USCH! det är hemskt, var vi alla verkligen så onda i år att vi förtjänade detta? ;O =P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela