Pancake

en liten lista...

Publicerad 2007-12-12 22:54:36 i Lista


...som jag snott från Lovisa


Vad är du rädd för?
Ensamhet
Vad är attraktivt? Utstråling
Vad är inte attraktivt? Dålig hygien, bläää
Var gör det ondast just nu? Ingenstans faktiskt :-)
Den snyggaste du träffat/sett idag? När jag slog upp ögonen i morse så låg Darling där och va snygg.
Vad spanar du först in på det motsatta könet? Helheten, stilen och håret.
Använder du tandtråd? Jajamensan. Hur kan man leva utan?
Hur många gånger har du varit olyckligt kär? I tånåren va man väl olyckligt kär var å varannan vecka typ.
Är du kär? Ja det e jag!
Anser du att du är en bra flickvän? Skoja inte! I morgon tex så ska jag gå upp i ottan och lussa för Darling :-) Jag äger som fv!
Vad har du hunnit göra idag? Jag har ätit frukost med Darling, jobbat lite, och nu sitter jag framför datorn och hänger.
Vad ska du göra ikväll?Slöa i soffan
Vad vill du helst ha just nu? Mutcho pengar
Vad lyssnar du på just nu? nån blond playboybrud kacklar på 5an.
Vilka är ditt favoritpar skor?Bra fråga, ingen aning.
Använder du lypsyl? Nä gud så oglamouröst! Aldrig i livet. Läppglans eller lipsmackers.
När drack du alkohol senast? Shit va längesen det va! Minns inte ens. Eller visst, ett glas glögg förra helgen då.
Är du arg ofta? Ja, av nån jäkla anledning e jag det. Suck, blir bra trött på mig själv!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nä tack å lov!
Vad köpte du senast? en kalkonsallad på lunchen, den va god :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela