Pancake

En intensiv och trevlig helg blev det

Publicerad 2007-12-16 22:21:30 i Recept

Här är lite bilder för att illustrera min helg:

Fredag:
Julmiddag med jobbet. E man ute så sällan som jag e det ju lika bra att passa på att blanda så mycket som möjligt, vin, öl, shots och drinkar. Tack å go natt typ.
image178

Lördag:
Efter jobbet så åkte jag och darling och handla julklappar, sen åkte vi hem och jag klädde granen och pyntade och han bakade världens godaste lussebullar!
image179

Söndag:
3:e advent
image180

Gudsonen Albin och hans föräldrar va hemma hos oss på middag. Blev Italiensk kycklingpasta, kan rekomenadera den, det va himla gott!
image181
Sötobert



Att göra innan jul:
Klä granen och  pynta
Göra skinka
Baka lussebullar

Göra julgodis
Köpa julklappar
Klippa mig
Färga håret

Det tar sig :-)

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2007-12-16 22:46:50

mm du ser ut att ha haft en bra helg babe!
kramar!

Postat av: anna

Publicerad 2007-12-18 21:39:09

jaou..men nu har jag släpt det. nu ska jag ha det trevligt i sthlm ons-tors =)
kram!

Postat av: Ida

Publicerad 2007-12-20 21:49:28

Åker hem imorgon! Så tänkte bara stanna förbi och önska dig (och pojkvännen) en god jul och ett gott nytt år!! Vi måste ses snart efter att jag kommit tillbaks igen! Var ju länge sedan nu juh!!!
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela