Pancake

Smashing Pumpkins 4 ever

Publicerad 2007-08-11 00:05:23 i Allmänt

Då va d fredag igen. Shit bananas va tiden går fort!

Såhär kommer min helg att vara:
Lördag: Jobb i källaren hela dagen, sen kräftkalas i Akalla med J´lo och Ida.
Söndag: jobb i källaren halva dagen, sen- Smashing Pumpkins med Sus. Alltså fatta hur lycklig jag e!!!  Det kan mycket väl vara så att det kommer att bli årets bästa konsert!!
image39
Efter DM som e mina bästa kommer SP. Helt klart.
Sist jag såg SP va på Hovet, och shit va bra det va!!! Billy Corgan ägde verkligen! Det va så jävla bra! Vill minnas att Sus stod med tårar i ögonen för att det var så bra!
He he vill oxå minnas att vi va ute sen på kvällen och att jag på 3R träffa en skit HET kille å hängde på han och hans polare i svarttaxi till täby på lite efterfest. Å sen drack vi eh, The... :-) Han va riktigt nice och grymt snygg, vi hade nån affär sen som tyvärr rann ut i sanden... Eller ja, han dumpa mig.
Hur som helst va den kvällen helt PERFEKT. Så jag har stora förväntningar inför söndag!

Billy Corgan är för övrigt den snyggaste killen jag vet, förutom Darling då såklart :-)
image40

Nagelstatus: Disco

image42

Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2007-08-11 19:47:43

Tack så mycket! Gillar det rosa på din sida :) Im a pink kinda girl. åååh spg precis dina nails, herre guuud va snygga! Min polare brukade göra manikyr på mig men nu har hon slutat med det. håller på att dö av att vara kortnaglad (Ja jag hittade precis på det ordet) Skulle inte banga att göra dom hos dig, vad tar du för ett nytt set? Eller du gör väl naglar?
-Daniela

Postat av: anna

Publicerad 2007-08-12 11:23:04

oh sngga naglar!
MM depeche..yes!
men jag har aldrig fastnat för smashing...
tack Panki för dina ord!
massa kram!

Postat av: Rana

Publicerad 2007-08-12 12:22:33

ooh, skulle aldrig kunna hantera så långa naglar!

Postat av: loppan

Publicerad 2007-08-19 21:25:03

tror inte att jag har lekt med nån annan än mina föräldrar i sommar... bortsett från en fika med fidolito. tror jag håller på att bli galen. ge mig umgänge där man kan säga knulla utan att folk dör, liksom...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela