Pancake

Höst?

Publicerad 2007-08-16 11:29:38 i Allmänt

Oki.. Det blev väl inte århundrades konsert kan man säga. E inget vidare fan av munspel, och när Billy drar fram gitarr och munspel och börjar sjunga om god och america, då vill jag dö.
Sen borde det va förbjudet att helt plötsligt "göra om" låtar, ändra takt och melodi.
Men visst, Billy Corgan e ju alltid Billy Corgan! Man kan ju stå å va kär i två timmar, no problems.

Den här sommaren har ju varit lite konstig (nähä?). Det är som att jag  har gått och väntat på att det ska bli sommar hela tiden, men igår insåg jag att fan, det börjar bli höst, det blir ingen sommar. Kände när jag jobbade sent igår att det helt plötsligt började bli mörkare på kvällarna. Och det kommer kyliga vindar svepandes! Jag känner mig lurad på sommarn!
Men jag älskar ju iofs hösten, så visst  :-)
Höst: Mysiga kvällar, fina färger, levande ljus, snygga kläder, man kan ha massa smink som inte svettas bort.

Gårdagens tristaste köp: Nytt pass- 400:- Hej då pengarna!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2007-08-17 14:30:26

tackar tackar =)
åhh grönan! Jag fastnade i den där dumma trappen till lustig huset en gång..så de fick stänga av den..fastnade i spagat..typ..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela