Pancake

Fullt upp

Publicerad 2007-08-23 00:33:14 i Allmänt

Shit, kan man bara få sovmorgon nån dag då? Står inte ut med att gå upp tidigt! Igår och idag har jag varit helt död när klockan ringt. Seriöst, helt medvetslös! Jag e inte människa före 11!  Pallar inte när den ringer 07.30!
Inte nog med att jag varit död på mornarna, jag har även varit död på kvällarna! Har kastat mig i säng skittidigt och bara slocknat, helt medvetslös igen lixom. Har inte ens orkat hångla. Då är det ILLA.

Har haft fullt schema hela dan, SS kurs på förmiddagen, sen direkt till salongen efter det, jobba fram till 22... Och där i mellan hann jag med en klippning oxå :-)
Fattar inte hur jag ska hinna med allt? I morgon har jag oxå fullt schema. Och på fredag. Och på lördag. Sen åker jag på semseter på söndag. Då ska ha sovmorgon och bara ta det lugnt, i en hel VECKA! *längtar*

Checklista till mig själv innan semestern:
*Ringa ballongbrallan och boka dag
*Fixa naglarna
*Vaxa mig
*Färga fransar och bryn
*Packa
*Fixa hemförsäkring
*Färga håret
*Betala räkningar

Nu ska jag slänga mig i sängen. Tack å go natt.

Kommentarer

Postat av: loppan

Publicerad 2007-08-23 18:41:19

ss-kurs? ajdå, det låter illa. att de dära gamla tyskarna skulle dyka upp och hålla kurser ;)
du är trött för att du tänker på vad du har att göra hela tiden, tror jag. så du får se till att koppla bort det på semestern. puss!

Postat av: Fia

Publicerad 2007-08-25 01:51:38

Alltså vadå? Har du inte haft nån hemförsäkring??!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela